Nybliven Karlshamns bo.

Tjo gott folk! Har som sagt flyttat ner till Karlshamn för att börja plugga för er som inte vet och undrar vart fan jag tagit vägen. Hur som helst, har inte hunnit skriva detta inlägg (eller snarare orkat). Har varit stressad, mått lite halvdåligt med tanke på att man är ca 50 mil hemifrån och kan inte hälsa på sin familj, nära och kära när man vill. Ensamheten har varit bedrövlig, men igår spelade jag faktiskt 360 med min roommate. Hade tvättstuga för första gången igår, kändes skönt med tanke på att man kanske inte hinner tvätta nästa vecka nu när skolan börjar. Är jävligt nervös osv, men kommer säkerligen gå bra. Vet inte heller vad jag ska skriva mer i detta inlägg. Bara lite tufft att vara en "outcast" i en helt ny stad, nya miljöer, känner ingen "sådär". Mycket ansvar. Har knappt haft någon aptit dem senaste dagarna. Igår lyckades jag i alla fall laga mat till mig själv för att få i mig nåt. Första dagen i lägenheten kunde jag knappt dricka ett glas juice för att jag var så spänd, nervös, rädd(?) i kroppen.

Efter att vi hade handlat på Citygross och packat upp allting i min lya och pappa, samt min lillebror var påväg hem för hemfärd ville jag bara kollapsa. Kände ensamheten direkt och ville nästan bara hem igen.

Nåväl, är väl nästan såhär för dem flesta när dem flyttar iväg till en helt ny stad?

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0