GOLD.

Äntligen kom dem efterlängtade skattepengarna idag! Gick in på måfå på internetbanken för att kolla kontot och äntligen 7000 kr rikare. Uppdaterade till GOLD (Xbox 360) för 3 månader för 99 kr på en gång! Så har köttat Bad Company 2 (var väldigt ovan i början då jag spelat FPS med tangentbord och mus i ca 1 månads tid nu). Men löste sig efter ett par rundor! Sjukt skoj! Back on track. Kände mig otroligt rastlös efter ett tag så stack ut och sprang (ca 7-8 km), helt genomblöt - vilket man ska vara! :) Svett, svett och åter svett!

Sitter just nu och lyssnar på en svinbra låt som jag upptäckte för ett tag sedan då jag satt och glodde igenom en jäkla massa Nip/Tuck avsnitt på youtube! :)

The Cairo Gang - Warning

Underbar låt (finns även på spotify). Jävligt indie vilket jag gillar. Får mig att tänka på en himlans massa grejor. Helt klart något speciellt med låten. Plus att hans sångröst påminner mig om en vän till mig. Aja, time for food. Är så jävla hungrig så det är löjligt!

Peace!

http://open.spotify.com/track/1HDicgfm9sGVwnRNrlGVZG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0